tiistai 16. heinäkuuta 2013

Let's Start

Noniiiiiin elikkäs alotin nyt vihdoinki tän blogin pitämisen kun oon sitä kaavaillut jo pari vuotta (?).
Blogissani aijon kertoa vähän elämästäni, suunnitelmistani & mielipiteistäni.  Hahah mitäköhän tästäkin tulee? :-------D

Voisin jo vähän alotella tätä touhua avautumalla asiasta joka mua ihan suunnattomasti ketuttaa eli...

...ihmiset, jotka arvostelevat toisten musiikkimakua ! Siis ei varmaan oikeesti oo mitään niin ärsyttävää kun se, että joku tulee viereen urputtamaan kun kuuntelee sellaista musiikkia mistä ite tykkää! Miten se oikeesti vaikuttaa kenenkään muun elämään, millaista musiikkia minä kuuntelen?
Se nyt vaan on niin, että makuasioista ei voi kiistellä. PISTE.  Mulle on moni ihminen tullut valittamaan musiikista mitä mä kuuntelen, käskenyt laittaa biisin pois & vielä kehdannut tyrkyttää omaa musiikkimakuaan & omia lempibändejään mulle (jotka ei muuten v*ttuakaan vois mua kiinnostaa). Enkä silti oo näille ihmisille kehdannut urputtaa että ''Jaa, onpas muuten ihan paska bändi en tajuu miten voit kuunnella tällasta shittiä, ootpa sairas''.

NIIN, ja sitten se että luokitellaan johonkin ryhmään sen mukaan mitä musaa kuuntelee. Minäkin olen (uskokaa tai älkää) ollut mm. pissis, gootti, pilven polttelija, saatananpalvoja ja ties mitä. Voi kiitos ihmiset kun lokeroitte niin ahkerasti mutta enköhän minä ihan itse päätä mikä/kuka minä olen. (: Eikö ihminen voi kuunnella montaa eri genreä ilman että kaikki ihmettelee: ''OHO, miten voit kuunnella sekä Marilyn Mansonia että Nicki Minajia?!!!'' iik, ihan hirveetä tosiaan. RAAH että pistää vihaksi!

Ainiin! tämä samainen lokerointi toimii myös vaatteissa. Niistä ehkä lisää joskus?

Kerrottakoon nyt vaikka sitten eräästä ihmisestä jonka sanomiset mun päähäni on aika pahasti syöpynyt: kyseinen ihminen siis on ~20v mies ja näkee facebookissa mun kansikuvana Alexi Laihon (googleta jos et kyseistä heppua tiedä). Ja tämä kyseinen aikuinen mies jaksaa ulista siitä kuinka paska bändi Children Of Bodom on ja kuinka paska kitaristi Alexi on. No herääpä taas kysymys että mitä v*ttua se sille spugelle kuuluu mitä mä kuuntelen. Se on mulle valittanut kyseisestä bändistä ennenkin ja mm. siitä kun mulla oli Children Of Bodom-huppari päälläni. Mitä S*atanaa?!

Eli nyt näin tiivistettynä:

Rakkaat ihmiset! Rakastakaa ja vihatkaa mitä ikinä tykkäätte mutta pitäkää se omana tietonanne!



''When I was a kid growing up, music was the escape.
That's the only thing that had no judgments.
You know, you put on a record, and it's not going to yell at you for dressing the way you do.
It's going to make you feel better about it.''

-Marilyn Manson-

1 kommentti:

  1. ja mainittakoon nyt vielä et tää oli tällanen nopee ja en saanut tähän kyllä sitä kaikkea mitä piti kirjoittaa. Repäsin aiheenkin ihan lennosta ja katoin samalla telkkaria joten... :---------D jos on kirjotusvirheitä niin voivoi.

    VastaaPoista